Ok.ru’dan Video İndirmek

Programsız bir şekilde ok.ru’nun mobil sitesinden video indirme yöntemi için buraya tıklayın.

Düzenleme 1 Aralık 2015. Ok.ru sitesindeki değişikliklerden dolayı sitede bazı sorunlar var bunları düzeltmeye çalışıyorum yakında umarım site sorunsuz bir şekilde çalışıyor olacak.

Vk.com da ve mail.ru da yaşanan sıkıntılardan sonra videolar ok.ru’ya da yüklenmeye başlandı. Ben de ok.ru’ya yüklenen videoları da kullanıcıların indirebilmesi için vkindir.tk tarzı bir site yaptım. Kullanımı gayet basit. Aşağıda kullanımı konusunda bilgi veren resimler yeralmakta. Siteye www.okindir.tk adresinden ulaşabilirsiniz.

okindir.tk sorunları ve çözümleri için buraya tıklayarak diğer yazıya bakabilirsiniz..

kullanim1 kullanim2

kodu kopyaladıktan sonra sitede gerekli yere yapıştırıp indir tuşuna basmanız yeterli.

Ok.ru’dan Video İndirmek” üzerine 106 yorum

  1. İhsan hocam ben bir şeyi merak ediyorum. Acaba “””okindir.tk””” değilde oradaki kodlarla bir program yapsanız. O programı indirip kullansak bu mümkün mü acaba ? anladığım kadarı ile biz “””ok.ru””” sitesine giriyoruz videoya tıklıyoruz ve IDM o videonun ana kaynağını yakalayamıyor. ok.ru sanırım buna özel bir önlem almış ( inşallah youtube de böyle bir şey yapmaz )

    Ancak sizin yazdığınız kodlar aracılığı ile yani “””okindir.tk””” aracılığı ile,,, biz o videonun ana kaynağına gidebiliyoruz. Ve IDM ‘ de o ana kaynağa siteniz aracılığı ile gidebildiğimiz için yakalama işlemini gerçekleştirebiliyor. Bunu program olarak yapmanız mümkün mü ? İhsan hocam kısacası ok.ru video linkini kopyaladığımızda bize o videonun ana kaynağının linkini verebilecek bir program ? Şimdi diyeceksiniz zaten “””okindir.tk””” başlı başına bir program 😀 Ama geçen gün erişim kapalıydı giremiyorduk. Hani kapanma ihtimaline karşı falan çok iyi olurdu 😉 Hocam saygılar bu arada emekleriniz için teşekkürler … Şu an bir okindir.tk adresi aracılığı ile birde GOOGLE CHROME EKLENTİSİ sayesinde ok.ru videolarının ana kaynağına erişip indirebiliyorum 2 yöntem keşfedebildim şu ana kadar…

    1. okindir.tk sitesini kurma amacım herhangi bir programa ihtiyaç duyulmaksızın (indirmek kurmak gibi zorluklardan dolayı) ok.ru sitesinden video indirmekti. Bu yüzden bu siteyi programlaştırmayı düşünmüyorum. Sitede şuan sorunlar var onları halletmeye çalışıyorum. Google Chrome eklentisi dediğiniz savefrom eklentisi sanırım. Farklı yöntemler bulursanız burada yorumda bizimle paylaşabilirsiniz. Çünkü yakın zamanda video indirmek isteyip kaynak bulamayan kişiler bana ulaştı alternatif yöntemleri paylaşmak herkes için en iyisi olacaktır. Ayrıca belirteyim burada farklı sitelerin ya da eklentilerin adını vermeniz benim için problem değil bilgi paylaştıkça çoğalır kime hangi yöntem daha kullanışlı geliyorsa onu kullanır insanlara farklı seçenekler sunmak lazım.

      1. evet İhsan hocam haklısınız savefrom eklentisinden bahsediyorum.. bu eklenti aracılığı ile de rahatlıkla indirme yapılabiliyor… okindir.tk kadar pratik olmasa da iş görüyor. Ayrıca bir de ben yapamadım ama “””firefox-redirect bypasser””” eklentisi ile indirebilenler var. Şöyle ki bu eklentiyi aktif edip videoyu açtığınızda sol üst köşede küçük butonlar beliriyor bu butonlar okindir.tk adresinin yaptığı işin aynısını yapıyor… videonun ana kaynağına gidiyor ve o linkleri size gösteriyor… sizde istediğiniz kaliteye sağ tık IDM ile indir yapabiliyorsunuz. Diğer bir 3. yöntem ise AMIGO browser olabilir. bu ok.ru ‘ nun kendi reklamını yaptığı chrome çakması bir browserdir. Ve okindir.tk adresi ile sorunsuz çalışır. Yani sol üst köşede SAYILAR GELİYOR ya indir dediğinizde. 11-12-14 falan beyaz sayfada.. Bu browser sorunsuz çalışır.. O saçma sayılar gelmeden direk videonun ana kaynağına gidebilirsiniz. Saygılar hocam …

      2. Ali İhsan Candemir saygıdeğer güzel kardeşim yaklaşık 2 aydır sitenizi kullanıyordum ve çok çok memnundum. İnternet hızım çok yavaş olduğu için HD filmleri indirmeden izleyemiyorum sayenizde sayısız HD kalitede filmler izledim inşallah sorunu çözebilirsiniz. Ben sitenizden vermiş olduğunuz hizmetten çok memnunum. Allah razı olsun, Allah gönlünüzün muradını versin. Allah kolaylık versin inşşalh sorunları düzeltirsiniz ve tekrardan kullanmaya devam ederiz…

        Saygılarımla ;

  2. arkadaşım video indirmeyi sonunda başarabildim , opera dan izleyeceğim video’nun linkini kopyalayıp senin sitene ekliyorum ve orada video izlerken idm download helper gibi şeyler işe yaramıyor. ama ctrl s yani videoyu farklı kaydet şeçeneği ile istediğin yere indirebiliyorsunuz.

  3. Ali İhsan Candemir sevgili kardeşim lütfen Allah rızası için sitenizdeki sorunu çözdükten sonra sitenizi açın. Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz adlı diziyi takip ediyorum siteniz kapandığı için son bölümü izlemek nasip olmadı. İnşallah sorun çözülür ve siteniz tekrardan online hale gelir….

    Saygılarımla ;

  4. Selamın Aleyküm. Ali İhsan Candemir sevgili ve saygıdeğer kardeşim inşallah sitenizde kaynaklı hatayı düzeltir tekrardan kullanıma açarsınız. Yaklaşık 3 hafta kadar önce sizden ricacı omuştum inşallah vakit bulur sitenizin sorunuyla ilgilenebilirsiniz…

    Saygılarımla ;

  5. Bazi dizi sitelerinde Okru videolarini mobil indirmede sikinti yoktu birkac gun oncesine kadar. Pratikte halen yok fakat artik video kalitesini yukseltemiyorum. 144 de takilip kaliyor buda cok dusuk bi kalite. Linki kopyala yapistir yapip okru sitesinden indirme yapmaya kalktigimda da cok yuksek bir format veriyor. 70-80 mblik dosya 200 kusurlere cikiyor. Buna bir cozum bulabilir misiniz dostlar?

  6. indireceginiz video icin baglanti adresini kopyalarak (Or:https://www.ok.ru/video/20395524) mozilla ile acmaya calisin. ancak burada ‘www.’ yerine sadece ‘m.’ seklinde yazarsaniz browser acildiginda filmin uzerinde mouse ile sag tik yaparak farkli kaydeti isaretleyin. istediginiz film istediginiz kalitede bilgisayariniza indirilmeye baslar. bu sekilde yaparak reklam sitelerine girerek bu site sahiplerine bos yere para kazandirmazsiniz.

Bir Cevap Yazın

